Wsparcie
techniczne

Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to możliwe.

Nasi serwisanci działają w dni robocze od 8 do 16. Znajdziemy dogodny dla Ciebie termin i usuniemy usterkę.

W ramach prac serwisowych używamy AnyDesk'a do zdalnego podłączenia się z Twoim komputerem.

Pulpit zdalny

Zainstaluj AnyDesk
i ułatw sobie pracę

Pozwala on na zdalne połączenie z naszym serwisantem.

Bajecznie prosty w obsłudze, wystarczy podać numer ID, a następnie zaakceptować połączenie.

Pobierz program AnyDesk

Obsługa serwisowa

Dwa tryby działania
naszego serwisu

W trybie zwykłym, po zgłoszeniu usterki, analizujemy problem, oceniamy czas i zasoby wymagane do naprawy i wyceniamy usługę.

Po akceptacji wyceny, wystawiamy fakturę proformę, opłacasz fakturę i działamy.

W ramach umowy serwisowej, gwarantujemy Ci rozpoczęcie prac w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.

Ta opcja jest rozliczana jako miesięczna opłata za gotowość do interwencji.

Zgłoś problem

Formularz
serwisowy

    Masz pytania?

    Napisz lub zadzwoń!

    ul. Krakowska 86
    35-111 Rzeszów
    NIP: 813-10-13-326

    Paweł Serwiński

    Biuro i serwis ogólny,
    rejestracja zgłoszeń

    Paweł Łazar

    Inżynier Systemowy

    Handel i Magazyn

    Finanse i Księgowość

    Kadry i Płace