WAPRO pomoc techniczna

Aplikacje do pomocy zdalnej.

Pobierz TeamViewer'a

... lub taki:

Pobierz AnyDesk»

 

Ile będzie kosztować przegląd lub usunięcie awarii?

Dla klientów posiadających stałe umowy wsparcia SLA, diagnostyka i usuwanie awarii zawarte jest w cenie umowy

W typowych przypadkach usunięcie awarii zajmuje do godziny czasu pracy serwisanta.
Przegląd (diagnostyka) w przypadku poważniejszych błędów może potrwać 2-3 godzin.

Jak szybko zostanie podjęta naprawa?

Zgłoszenia realizujemy w kolejności:
1. Umowy wsparcia SLA, zwane serwisowymi

2. Zgłoszenia Express

3. Pozostałe zgłoszenia

Zgłoszenia Express są realizowane za dodatkowym wynagrodzeniem, najczęsciej w ciągu 24h od ich otrzymania. Koszt zgłoszenia Express jest wyższy o 50%.

Zamów pomoc techniczną, pisz na adres biuro@aprosystem.pl
lub dzwon tel. +48 17 86 00 220