Oferta Pracy - specjalista ds. obsługi klienta - Aprosystem


oferta pracy aprosystem

Jesteśmy liderem wdrożeń oprogramowania WAPRO ERP na terenie Podkarpacia.

Dział Obsługi Klienta dba o terminowe rozliczenia prac projektowych, prowadzi analizę potrzeb klienta, przygotowuje oferty, kontaktuje się z z klientami w przypadku nowych funkcji i zmian prawnych w aplikacji. Lista naszych klientów wzrasta, dlatego poszukujemy dziś kolejnej osoby, która dołączy do zespołu jako specjalista ds. obsługi klienta.

JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?

  • Analizą potrzeb klienta
  • Przygotowaniem i składaniem ofert,
  • Analizą oraz weryfikacją rozliczeń projektów wdrożeniowych,
  • Prowadzeniem akcji handlowych i marketingowych,
  • Utrzymywaniem bieżących kontaktów z klientami,
  • Opieką nad dokumentacją projektową.

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji
    Otwartości na potrzeby klienta i umiejętności ich analizowania,
  • Umiejętności komunikowania się w przejrzysty sposób,
  • Umiejętności działania pod presją,
  • Skrupulatności w prowadzeniu rozliczeń,
  • Wewnętrznej samoorganizacji pracy
    Dodatkowo,
  • Podstawowych wiadomości z zakresu zarządzania procesami i projektami,
  • Ogólnej orientacji w obszarze systemów klasy ERP i podstaw księgowości,
  • Podstawowych wiadomości z zakresu informatyki w firmach.

CZEGO TY MOŻESZ OD NAS OCZEKIWAĆ?

  • Kultury organizacyjnej i partnerskich relacji,
  • Dobrej atmosfery w firmie, opartej na otwartej komunikacji,
  • Wsparcia w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności,
  • Pracy z nowymi technologiami i narzędziami.

TWOJE KORZYŚCI

  • Poszerzysz swoją wiedzę w zakresie
    Systemów informatycznego zarządzania ERP,
  • Produktów ASSECO WAPRO ERP,
  • Obsługi systemu ASSECO WAPRO ERP.

Musisz być zalogowany by dodać post