1. Prezentacja rozwiazań Asseco WAPRO

Wdrożenie nowego oprogramowania może wydawać się trudne, skomplikowane i pracochłonne. Strach przed utratą danych i przekonanie o ogromie pracy, które zwykle towarzyszą wprowadzaniu zmian, dodatkowo powstrzymują przed inwestowaniem w nowe, efektywniejsze i bardziej funkcjonalne narzędzia. Dlatego tak ważna jest sprawdzona metodyka działania. Działania rozpoczynamy od zapoznania się z obecną sytuacją u Klienta. Staramy się indywidualnie dostosować plan działania do specyfiki Państwa przedsiębiorstwa.

Jak działamy:

Pierwszym etapem naszej działalności jest rozpoznanie sytuacji zastanej:

  • Umawiamy się z klientem na indywidualne spotkanie z naszym przedstawicielem
  • Sprawdzamy potrzeby naszego Klienta - ilu ma pracowników, ile potrzebuje stanowisk, jaki sprzęt powinien posiadać, by oprogramowanie funkcjonowało prawidłowo

2. Analiza przedwdrożeniowa

By właściwie i kompleksowo wdrożyć system informatyczny u Klienta postępujemy zawsze według schematu, który pozwala na indywidualne dopasowanie możliwości technicznych do potrzeb osobistych Klienta jak i wymagań rynkowych.

Schemat postępowania przedwdrożeniowego:

  • analiza sytuacji zastanej- takie jakie do tej pory miał Klient, sprecyzowanie potrzeb Klienta
  • doradzctwo w zakresie polepszenia ogranizacji pracy i możliwości technologicznych jakie można zastosować by zwiększyć efektywność pracy
  • opracowanie harmonogramu wdrożenia oraz kosztu inwestycji
  • złożenie zamówienia na usługę wdrożeniowową

3. Wdrożenie JSchemat

Gdy mamy działające i przetestowane rozwiązanie nie pozostaje nic innego jak uruchomić je w docelowym środowisku. Dokładnie planujemy kiedy i w jaki sposób przeprowadzić uruchomienie aby ograniczyć do minimum uciążliwość tych prac dla Twojego biznesu.

JSchemat postępowania wdrożeniowego:

  • Dostarczenie sprzętu i oprogramowania zgodnie z zamówieniem Klienta
  • Instalacja oprogramowania - nasi specjaliści sprawnie i kompleksowo zainstalują zakupione programy, na każdym stanowisku pracy, oraz zalegalizują ich użytkowanie zgodnie ze wszystkimi wymogami licencjodawcy
  • Konfiguracja oprogramowania - nasi wdrożeniowcy dopasują możliwości ustawień konfiguracyjnych programów pod indywidualne wymagania Klienta oraz pod konkretne stanowiska funkcjonalne w firmie,
  • Migracja danych - przeniesienie wszystkich niezbędnych danych z wcześniej użytkowanych programów co pozwoli na sprawną kontynuację pracy i utrzymanie jej ciągłości,
  • Integracja z innymi rozwiazaniami - etap ten pozwoli na poprawna wymianę danych pomiędzy wykorzystanymi rozwiązaniami.

4. Szkolenia dla Głównych Księgowych i pracowników działów księgowości

Na Państwa życzenie przeprowadzimy szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb poszczególnych pracowników, np. Głównych Księgowych, pracowników działów księgowości, kadr, płac itp. Szkolenia takie możemy zorganizować nawet dla jednego pracownika Państwa firmy przy czym zakres takich szkoleń ustalony jest wspólnie z Państwem. Szkolenia mogą obejmować dowolną dziedzinę z zakresu obsługi oprogramowania Asseco WAPRO.

5. Obsługa powdrożeniowa - gwarancja programu księgowego

Po zakończeniu wdrożenia udzielamy gwarancji, która jest zawarta w umowie. Po okresie gwarancyjnym nadal świadczymy usługi doradcze, aktualizacyjne, serwisowe na życzenie klienta, jednak już odpłatnie. Klient może zabezpieczyć się na ewentualne potrzeby swojej firmy, podpisując z nami oddzielną umowę na gwarancję systemu informatycznego. Wtedy to na warunkach zawartych w umowie jesteśmy na każde wezwanie Klienta. Ma on wtedy pierwszeństwo przed tymi, którzy takiej umowy stałej nie posiadają. Dzięki takiemu rozwiązaniu gwarantujemy maksymalną szybkość reakcji na wszelkie zapytania i prośbę o pomoc w rozwiązaniu każdego problemu.

Możliwość komentowania jest wyłączona.