Dla właścicieli niewielkich firm oraz dużych przedsiębiorstw handlowych, usługowych czy produkcyjnych o różnym profilu działalności, system przeznaczony do obsługi procesów sprzedaży oraz zarządzania magazynem WAPRO Mag jest  nieocenionym wsparciem w procesie sprzedaży, zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym.

Co zyskuję z WAPRO Mag?

Integracja WAPRO Mag ze sklepem internetowym pozwala uzyskać szereg obustronnych funkcjonalności, takich jak:

  • import zamówień (przenoszenie zamówień, ich aktualizacja, uwzględnienie formy dostawy i płatności);
  • synchronizacja kontrahentów (zakładanie kartoteki dla nowego klienta, aktualizacja istniejących kartotek, możliwość tworzenia kont klientów w panelu administracyjnym, aktualizacja danych billingowych klientów, synchronizacja indywidualnych rabatów);
  • synchronizacja danych o towarach (magazynów i ich stanów, cen, generowanie oferty towarów w wybranym formacie, obsługa wielu magazynów z jednego programu) i wiele innych.
WebAPI integrator WAPRO

WebAPI WAPRO integrator (REST API)

Kliknij i zobacz więcej informacji

Synchronizator WebAPI

Dzięki powiązaniu WebAPI, które jest nowoczesnym, intuicyjnym i wydajnym narzędziem, zarządzanie firmą będzie jeszcze łatwiejsze i efektywniejsze. Udostępnienie interfejsu do programowania pozwoli rozwinąć produkty i funkcjonalności według własnych potrzeb.

WebAPI jest to usługa sieciowa, która umożliwia wymianę lub transfer informacji pomiędzy zasobami WAPRO a zewnętrznym oprogramowaniem. Rozwiązanie to pozwala każdemu programiście na integrację swoich rozwiązań z mechanizmem wszystkich programów linii WAPRO.   W ramach API WAPRO udostępniany jest zbiór metod, odpowiadającym kolejnym funkcjom oprogramowania. Synchronizator ten to usługa, która umożliwia dostęp do wszystkich zasobów i logiki systemu. API można zintegrować na wiele sposobów- ze sklepem internetowym, systemem nadawania przesyłek, CRM czy B2B. WebAPI do WAPRO pozwala m.in. zintegrować swój system z oprogramowaniem; pobrać szczegółowe informacje ze swojego systemu;  pobrać dane kontaktowe klientów; dostosowywać a bieżąco informacje o sprzedaży.

APROSYTSEM udostępnił swoim użytkownikom funkcjonalny interfejs do programowania aplikacji, umożliwiający programistom tworzenie rozwiązań, mogących działać w ramach systemu WAPRO ERP, zwiększając wygodę użytkowania.