enova365 & Shoper

Platforma Shoper, znana z intuicyjnego interfejsu i szerokiego wachlarza funkcjonalności, współdziała z enova365, umożliwiając łatwą synchronizację danych i automatyzację procesów.

Automatyzacja na wyciągnięcie ręki

Zarządzaj e-sklepem

Integracja odbywa się poprzez synchronizację danych, w tym informacji o produktach i zamówieniach, co realizowane jest przez wymianę danych w formacie XML.

Dzięki temu, wszystkie kluczowe informacje są aktualizowane na bieżąco co minimalizuje ryzyko błędów związanych z ręcznym wprowadzaniem danych.

enova365, jako zaawansowane narzędzie ERP, umożliwia automatyzację procesów zarządczych zmniejszając obciążenie administracyjne.

Twój zespołów będzie mógł skoncentrować się na działaniach rozwojowych platformy.

enova365 ERP to również wdrożenie elektronicznych metod płatności i ich księgowanie w czasie rzeczywistym, dzięki czemu sklep jest w stanie obsłużyć szybciej i większą ilość zamówień w jednym czasie.

Dołącz do grona tysiąca firm i instytucji, które razem z enova365 rozwinęły swój biznes.

 

Zamów wycenę