Integracja enova365
z MS Excel

Dzięki dodatkowi Analizy MS Excel, użytkownicy mogą tworzyć szczegółowe statystyki i analizy.

Ta integracja łączy funkcjonalność enova365 z uniwersalnymi i dobrze znanymi możliwościami Excela.

Dodatek Analizy MS Excel automatyzuje przeprowadzanie analiz finansowo-księgowych.

Analizuj szybciej, pracuj efektywniej

Zyskaj czas i precyzję z enova365

Integracja z Excel pozwala na tworzenie raportów i zestawień. Moduł ma również możliwość generowania dynamicznie aktualizowanych raportów.

Decyzje biznesowe mogą być podejmowane na podstawie kompleksowych i dobrze przedstawionych danych.

Integracja ta sprzyja lepszemu zarządzaniu czasem pracy, umożliwiając logowanie do systemu enova365 bezpośrednio z arkusza kalkulacyjnego, co eliminuje potrzebę przełączania między różnymi aplikacjami.

Całkowita automatyzacja skryptów w Excelu pozwala kierować uwagę na strategiczne aspekty rozwoju firmy.

enova365 ERP to również wdrożenie elektronicznych metod płatności i ich księgowanie w czasie rzeczywistym, dzięki czemu sklep jest w stanie obsłużyć szybciej i większą ilość zamówień w jednym czasie.

Dołącz do grona tysiąca firm i instytucji, które razem z enova365 rozwinęły swój biznes.

Zamów wycenę