Help!
Pobierz
TeamViewer'a »

Serwis oprogramowania

18 Kwietnia 2014r

 

Serwis oprogramowania wymaga wiedzy i odpowiedzialności za działania podjęte przy realizacji usługi serwisowej.


W zdecydowanej większości przypadków staramy się zamknąć proces serwisowania oprogramowania, czy sprzętu dla naszych klientów do jednego kontaktu z użytkownikiem. 
Istnieją jednak przypadki, gdzie problem nie może być rozwiązany "od ręki", wtedy to staramy się najszybciej jak to możliwe ustalić kolejny termin spotkania by znaleźć rozwiązanie danego problemu.


Użytkownik zgłaszający problem z obsługa oprogramowań przez nas sprzedawanych, lub wyrażający chęć poprawy istniejących funkcji oprogramowania zostaje powiadomiony o terminie wizyty serwisanta, cenniku usług serwisowych, o możliwościach samodzielnego rozwiązania problemu, jeśli dotyczy on tematu           z którym użytkownik jest w stanie sobie poradzić. 


Staramy się udzielać użytkownikom szerokiego wsparcia w zakresie obsługi oprogramowania WA-PRO. 
Serwis techniczny świadczy także wsparcie w instalacji oprogramowania, zmian w systemie. 
Przeprowadzamy także drobne naprawy sprzętu komputerowego. W ramach naszych usług posiadamy możliwość zakupu na życzenie klienta oprogramowań antywirusowych, systemów operacyjnych ich instalacje i konfigurację. 

 

 

 

Serwis i obsługa oprogramowanie Asseco Wapro, cennik podstawowy:

 

Godzina pracy specjalisty - 119 zł netto

Godzina serwisu sprzętu komputerowego - 89 zł netto 

 

 

Promocje
Archiwum

Partnerzy

Jesteśmy Złotym Partnerem i Autoryzowanym Serwisem Asseco Wapro